Monday, June 1, 2009

SELAMAT MENJALANI PRAKTIKUM

Sudah lebih seminggu saya tidak dapat update blog ini kerana pelbagai kekangan kerja dan aktiviti yang terpaksa diselesaikan. Beberapa hari kebelakangan ini saya agak sibuk menyiapkan tugas yang belum disiapkan seperti menyerah tugas berkaitan penulisan jurnal, menamatkan penyelidikan, menyelesaikan kerja-kerja berkaitan fail ISO pengajaran dan pembelajaran, dan urusan-urusan lain yang mana perlu disudahkan sebelum cuti belajar.

Pada hari ini barulah ada kesempatan untuk menulis perkara-perkara baru dalam blog ini. Pada kesempatan ini, saya ingin mengucapkan "Selamat Menjalani Praktikum" kepada semua pelajar-pelajar BDM yang akan memulakan hari pertama mereka di organisasi praktikum mulai hari ini. Saya doakan mereka semua dapat menjalani praktikum dengan cemerlang dan menyiapkan laporan dengan baik.

Segala nasihat dan panduan telah saya berikan semasa bengkel taklimat praktikum yang saya sampaikan tempoh hari. selamat berjaya dan selamat berpraktikum.


No comments: