Wednesday, May 6, 2009

SALAM BICARA

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pihak sama ada secara langsung atau tidak langsung memberi perangsang kepada saya untuk mempunyai blog sendiri. Sudah lama saya merancangkan untuk membina blog ini tetapi kesempatan itu hanya berlaku pada masa ini. Blog ini adalah satu ruangan bagi saya untuk berkongsi pendapat dan pandangan serta ilmu berkenaan sesuatu perkara atau isu sama ada isu pilihan, isu semasa dan lain-lain berdasarkan pendapat peribadi semata-mata atau dari sudut ilmiah dan bukan ilmiah. Walaupun blog ini bersifat kegunaan peribadi, namun saya berharap blog ini dapat dimanfaatkan secara bersama terutama bagi sesiapa yang sudi berkongsi pendapat, komen, cadangan, teguran dan perkongsian maklumat. dari semasa ke semasa saya akan berusaha menambahbaik lagi blog ini dan berkongsi sebanyak mungkin ilmu dan maklumat selagi ada kesempatan dan keizinan dari-Nya. Saya juga berharap blog ini akan dapat menambahkan lagi ilmu dan kenalan baru kepada saya.


Wassalam.

Syahril Said

No comments: